více než 1000 poptávek
poptávek členství přes online formulář
jak jsme postupně provedli komunitní coworking celým digitálním marketingem
coworkingové centrum WorkLounge pronajímá kanceláře freelancerům i malým a středním týmům. patří u nás mezi hlavní coworkingové poskytovatele, ale zakládá si na budování komunity členů a přátelské atmosféře. mají pobočky v Praze na Karlíně a Václavském náměstí a taky v americkém Cape Coral.
aby se mohl celý projekt realizovat, WorkLounge masivně investoval do rekonstrukce prostor. naším úkolem bylo pomoct zajistit návratnost této investice (ROI) v objemu nižších desítek milionů korun.
spustili jsme efektivní kampaně pro získání nových členů komunity WorkLounge. zaměřili jsme se na hlavní sociální sítě - Facebook, Instagram a LinkedIn. nechyběla ale ani propagace ve vyhledávačích.
provedli jsme analýzu webu, navrhli redesign včetně designu emailů a udělali nový web. standardní analytiku jsme dělali za pomocí Google Analytics. analyzovali jsme ale také chování uživatelů přes Hotjar.
vytvořili jsme coworkingu novou vizuální identitu a sepsali její pravidla pro všechna použití. součástí identity byly nejen digitální věci, ale i materiály pro offline.
postarali jsme se o tvorbu a publikování relevantních příspěvků na sociálních sítích. tvořili jsme fotky, videa i samotné texty. to všechno jsme rozplánovali, zpropagovali a následně reportovali.
pomohli jsme optimalizovat sales process tak, aby se víc poptávek proměnilo v zakázky. byli jsme k dispozici při plánování expanze, benchmarkingu, analýze konkurence, tvorbě person, ale i třeba definici value proposition nebo tvorbě sales pitche. pomáhali jsme i s nastavením CRM.
poptávek členství přes online formulář
poptávek členství přes telefon
roční návratnost naší práce
zvýšení konverzního poměru
zobrazení v digitálním prostoru
návštěv na webu po redesignu
Už jen pár kliků a můžeme se spojit.
+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz