Proč začít s unboxingem na vašem eshopu?

Co je to unboxing?

Unboxing je rozbalování nových produktů před kamerou. Tato videa můžete točit v podstatě o jakémkoliv produktu. Lidé totiž vyhledávají unboxing elektroniky od televizí, přes počítače až po sluchátka. Dále také kosmetiky, oblečení, věcí do domácnosti, šperků, ale i věcí pro mazlíčky. 

 

Proč by e-shopy měly tvořit vlastní unboxing videa?

Unboxing se v posledních letech stal přímo fenoménem na YouTube. Zákazníky zajímá, jak výrobek, který si chtějí koupit, reálně vypadá. Produktové fotky totiž často nestačí. Člověk na nich nevidí reálnou velikost, barvu, ani všechny detaily, které by si rád prohlédl. A proto často odcházejí hledat informace na YouTube nebo ke konkurenci.  

Přivést zákazníka na váš e-shop stojí obvykle hodně práce a peněz. V praxi to znamená dlouhodobou optimalizaci pro vyhledávače (SEO), tvorbu obsahu na webu i na sociálních sítích, nemalé utracené částky za výkonnostní reklamu atd. Nenechte vaše potencionální zákazníky hledat informace o vašich produktech jinde! 

Nadpoloviční většina zákazníků se raději všechny informace dozví prostřednictvím videa, než aby si je přečetla. Dokonce tato videa mohou pomoci i ve snížení množství vrácených produktů, jelikož nespokojenost klientů s produktem a následné vrácení často pramení z nesprávného očekávání, kterému takto můžete jednoduše předejít. 

 

Jak na to?

Začněte s těmi produkty z vašeho sortimentu, které jsou nejvyhledávanější nebo nejnovější. Jako další můžete vybrat ty, u kterých víte, že lidé často nákup nedokončí. 

Možnosti natočení unboxingu:

  • jednoduché video bez komentáře (pouze produkt a ruce)
  • komentované video, kde je vidět produkt a ruce komentátora
  • unboxing s moderátorem v záběrech (nejběžnější a nejoblíbenější způsob) 
  • dynamické video střídající záběry z více kamer a střihem s popisky

Přítomnost člověka-odborníka také zajistí vyšší důvěru zákazníků. Dozví se rychle ty nejdůležitější informace, nákup je bude více bavit a nebudou nuceni hledat informace jinde. Zvláště, když k videu přidáte ještě reference a budete odpovídat na zvídavé otázky. V ideálním případě se zákazníci nadchnou pro produkt tak, že ho rovnou koupí. 

Na co byste ještě měli myslet:

  • přidat popisky a vysvětlivky
  • vybrat správnou hudbu
  • titulky
  • vaše logo
  • délka videa by měla odpovídat složitosti produktu

Úspěch unboxingu ale nezáleží jen na obsahu, důležitá je i kvalita samotného videa. Proto nabízíme i pro tyto účely naše profesionální studio se špičkovou výbavou k pronájmu. Advertia Studio je vybaveno fotoaparátem Canon EOS 6D Mark II a sekundární kamerou Canon EOS 600. Můžete tak natáčet až dva statické úhly zároveň a tím oživit vaše video. V případě zájmu lze využít i akční kameru Yi 4k, která zachytí detaily a video bude zase o něco dynamičtější. Samozřejmě k němu nechybí ani stabilizátor DJI Osmo pro natočení stabilních a vysoce kvalitních videí.

Po natočení vám i rádi pomůžeme s postprodukcí, stejně jako s optimalizací Youtube kanálu či propagací vašeho e-shopu.

Jste připraveni se do toho pustit?

Rezervace

    Chci pronajmout ke studiu také zázemí.
    Vím přesné datum a čas pronájmu studia.

    Máte zájem o komplexní digitální řešení
    pro váš projekt? Podívejte se na náš web.