naše práce
pomáháme všem,
malým i velkým.
za ty roky práce nám pod rukami prošlo více než 75 projektů. od jednotlivců, přes malé firmy, startupy, neziskové organizace až po leadery odvětví a mezinárodní organizace
komu pomáháme růst?

Komplexní strategie a realizace digitálních aktivit pro dopravní společnost Leo Express - od vytvoření vizuálního obsahu pro všechny sociální sítě a výkonnostní kampaně v 6 zemích EU až po Business consultingové aktivity.

Podrobná analýza Facebook stránek všech politických stran, které se zúčastnily voleb do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky. Analýza se zabývala především mírou reakcí, obsahem, celkovým dojmem z profilů a důvěryhodností těchto profilů v rámci platformy.

Tvorba digitálního marketingu pro globální kampaň společnosti Diesel s názvem "Go With The Flaw" a jarní / letní kolekce zaměřená na metropolitní mládež s vášní pro progresivní módu.

Výkonnostní kampaně zaměřené na prodej nových produktů, (Bonus Pass a Gastro Pass) pro komunikaci zaměstnaneckých benefitů firem spojených se společností SODEXO.

Tvorba kampaní na sociálních sítích. Cílem těchto kampaní byla propagace velké otevírací akce společnosti Subway v Praze a zvyšování awareness značky Subway v centru Prahy.

Digitální marketing pro oficiální e-shop společnosti Fatboy. Cílem spolupráce bylo zvýšit online prodeje a vytvořit propagaci pro letní uvedení Lamzac - nového produktu této společnosti.

Výkonnostní kampaně na sociálních sítích zaměřené na zvýšení online prodejů Certina DS Podium (vlajkové lodi jejich nové produktové strategie).

Digitální strategie pro největšího dealera vozů Alfa Romeo a Jeep v České republice. Včetně pravidelné správy aktivit digitálního marketingu, která postupně posouvá klienta v digitálním světě dál a zvyšuje jeho prodeje.

Digitální strategie pro největší hudební festival v Praze včetně její exekutivy.

Dlouhodobá digitální strategie a správa digitálních marketingových aktivit pro Luxury Brand Management. Do portfolia zastupovaných značek této společnosti patří například Diesel, Givenchy, Balenciaga, Saint Lauren, Versace a spousty dalších.

Tvorba dlouhodobé strategie, komplexní digitální strategie a business developmentu pro tento Carsharingový startup s celoevropským potenciálem.

Tvorba komplexní strategie a digitálního marketingu pro WorkLounge. Přední Pražský co-working sídlící na Václavském náměstí a v Karlíně.

Výkonnostní kampaně pro obchod Fresh Bedýnky, které se zaměřují na čerstvost a kvalitu potravin. Cílem kampaní bylo zvýšení online prodeje, zlepšit návratnost investic a zvýšení loajality zákazníků.

Výkonnostní a kreativní kampaně mířené na nábor nových zaměstnanců včetně tvorby autentického obsahu. Cílem těchto aktivit bylo vytvoření positioningu společnosti Auto Jarov jako atraktivního zaměstnavatele v automobilovém průmyslu.

Příprava nové webové prezentace a pomoc při tvrobě vizuální identity pro předního prodejce streetwearových značek jako Supreme, Palace, Adidas, Nike nebo YZY.

Tvorba digitální strategie, následná práce na výkonnostních kampaních na sociálních a vyhledávacích sítích. Součástí spolupráce byla i optimalizace konverzního poměru webu.

Příprava vizuální identity pro tři velké evropské konference zaměřené na solární energii. Výstupem práce pak byly i tiskoviny a další materiály.

Realizace komplexní digitální strategie zahrnující redesign současného webu, nastavení správného měření webové analytiky a následná tvorba a správa výkonnostního marketingu zaměřeného na nové zákazníky.

Konzultace v oblasti digitálního marketingu zaměřené na generovaní nových uživatelů pro leading nástroj pro designery a developery.

Tvorba brand awareness spolu s tvorbou vizuálního obsahu a správy sociálních médií pro všech pět provozoven v Praze.
a mnoho dalších
pojďme sepotkat.
stavte se za námi do Karlína. popovídáme si o vašem podnikání, a když najdeme společnou řeč, pustíme se rovnou do práce!