přes carsharing
k vlakům
Leo Express nás oslovil s vytvořením koncepce pro sociální sítě. úspěšně jsme totiž už dokončili strategie pro jeho dceřiný projekt, carsharing SmileCar – nyní HoppyGo.
s čím jsme začínali?
60 000 fanoušků
- nikdo s nimi nepracoval
- potenciál komunikační platformy
0 plánů na využití
- žádná strategie
- nejednotný vizuální styl
2 cíle
- zaplnit vlaky
- zlepšovat nabízené služby
díky zpětné vazbě

rozjeli jsme sociální sítě,
od strategie po realizaci
definice vizuálního stylu
- Výrazná žlutá linka navazující na vzhled vlaků
- Barevná kombinace a styl písma
- Atraktivní fotografie z cest


definice tone of voice
a copy
- Lidská a přátelská komunikace
- Přímé oslovování množným číslem
- Podpisy Váš Leo Express
plánování
a kreativní tvorba
- Příprava scénářů a podkladů
- Pravidelné focení a postprodukce
- Experimentování s obsahem

kdy vytvořený obsah sdílet… a jak často?
1 příspěvek
za 3 dny
udržitelné dávkování relevantního propagovaného obsahu
publikování v konkrétní
den a čas
největší zapojení uživatelů podle analýzy dat





nastal čas
začít vydělávat
po několika týdnech práce na sociálních sítích jsme začali spravovat i výkonnostní kampaně. pro všech sedm evropských zemí, kde Leo Express působí.
adwords a Sklik kampaně
optimalizovali jsme nastavení více než 15.000 vyhledávacích dotazů
social media PPC
vyhodnocování cílových skupin oslovování cestovatelů, rodin, Slováků a dalších
návratnost? 1 Kč vložená
do reklamy generovala 17 Kč tržeb.

společně jsme ladili
i obchodní model
sociální sítě se staly aktivní komunikační platformou. díky nim jsme mohli zlepšovat základní služby dopravce Leo Express a pozitivně tak zasahovat do jeho business modelu. posílili jsme například zákaznickou péči nebo dosáhli úpravy palubního menu dle přání zákazníků.

výsledky
932 %
návratnost v náš nejhorší měsíc – v ten nejlepší pak 1203 %
17 Kč
vydělal Leo Express z 1 Kč investované do reklamy
10 980
názorů získaných díky sociálním sítím – drahé průzkumy nejsou třeba
150 hodin
jsme na tom každý měsíc strávili – ani jeden celý úvazek