#casestudy

dvacet módních značek na jediném webu

jak jsme skupině LBM redesignovali nejen web, ale celou digitální strategii
LBM Case Study - obrázek 1 LBM Case Study - obrázek 2 LBM Case Study - obrázek 3 LBM Case Study - obrázek 4 LBM Case Study - obrázek 5 LBM Case Study - obrázek 6 LBM Case Study - obrázek 7 LBM Case Study - obrázek 8 LBM Case Study - obrázek 9

o klientovi

mateřská společnost Luxury Brand Management (LBM) sdružuje více než 20 módních a hodinářských značek. na český trh už 9 let uvádí brandy jako Diesel, Tom Ford, Valentino, Dior, Saint Laurent, Versace nebo Breitling. provozuje 10 butiků, 2 z nich na Pařížské ulici. digitální aktivity skupiny LBM proto musí odrážet vysokou kvalitu produktů a vhodně doplnit offline prezentaci.

výzva

na webových stránkách společnosti se mísí značka skupiny LBM, značky kamenných butiků a jednotlivé módní značky. to všechno dohromady tvoří poměrně složitou strukturu. naším úkolem bylo přirozeně propojit jednotlivé kusy obsahu a nastavit v nich logickou hierarchii.

20 značek

zvučná jména ve světě módy a hodinek táhnou žádoucí pozornost

10 butiků

je potřeba jasně informovat o místech přinášejících reálný zisk

1 LBM

nesmí se zapomenout na branding, propagaci samotné značky

postupovali jsme krok po kroku

postupovali jsme krok po kroku

  • analýza stávajícího webu – aby se vyhodnotila situace
  • návrh nového webu – aby se opravilo, co nefunguje
  • optimalizace míry konverze (CRO) – aby se z návštěvníků stali zákazníci
  • sociální média – aby se kontinuálně podporovaly online aktivity
  • PPC marketing – aby se z investic generoval zisk
  • nastavení digitální strategie – aby na web chodili lidi

první etapa

(dokončeno)

nejdříve jsme provedli analýzu webu

bylo jasné, že máme klást důraz na strukturu a prezentaci značek. chtěli jsme ale vědět, co dalšího bude potřeba pro nový web upravit. protože když něco děláme, tak to děláme pořádně.

  • nevyhovovala optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  • statický a neinspirativní vizuální materiál
  • nevýrazný obsah, úplná absence h1 nadpisů
  • neaktuální obsah, poslední novinka z května 2017
  • nefunkční mapy neplnily cíl dovést lidi do obchodu
  • v některých sekcích úplně chybí obsah
LBM Case Study - obrázek analýzy

obsah nebyl optimalizovaný pro telefony a tablety

LBM Case Study - obrázek designu
LBM Case Study - obrázek designu
LBM Case Study - obrázek designu

pak jsme se pustili do tvorby nového webu

LBM Case Study - obrázek stránky
LBM Case Study - obrázek stránky
LBM Case Study - obrázek stránky
LBM Case Study - obrázek stránky
LBM Case Study - obrázek stránky
LBM Case Study - obrázek stránky

druhá etapa

(probíhá)

všechno dohromady musí sledovat stejný cíl

přivést lidi do obchodů

reklama ve vyhledávání, displayová reklama a reklama na youtube

facebook, instagram a linkedin

sociální sítě nemusí nutně odkazovat přímo na web. stránky na sociálních sítích jsou často dostatečné pro získání potřebných informací

remarketing, remarketing a remarketing

LBM Case Study - web obrázek

výsledky

redesign webu

přehledná struktura a unifikovaná logika podstránek

podpora prodeje

představení a přehledy jednotlivých butiků

posílení klíčových butiků

The Brands a Pařížská 17 získávají vlastní vizuální identitu

unikátní design

atraktivní, originální a jednoduše upravitelný vzhled webu