Menu
blog

Snaží se Facebook okopírovat Clubhouse? Zoot znovu expanduje do zahraničí a Rohlík plánuje doručování pomocí elektrokol

4 min read
Novinky | advertia digital | Martin Chovanec

Martin Chovanec

Globus plánuje vybudovat síť výdejních míst

Globus bude stavět u každé ze svých 15 poboček výdejnu. Důvodem k tomuto kroku je posílení pozice v e-commerce. Bude určitě zajímavé sledovat, jaký vliv bude tato novinka na e-commerce Globusu mít, protože současné pobočky jsou stavěny vždy na okrajích měst. Tím pádem jediná výhoda výdejny bude potenciální ušetření času za nákup. Stále si ale zákazník bude muset pro nákup přijet na okraj daného města.

ilustrační snímek

Rohlík plánuje doručovat v centrech měst pomocí elektrokol

Rohlík má v plánu doručování pomocí elektrokol. Po úspěšném testování, které proběhlo v Praze, bude takto doručovat právě v Praze, Brně, Budapešti a ve Vídni. Tato změna je součástí cíle Rohlíku, jehož plánem je docílení bezemisní městské logistiky do roku 2025.

Pomocí elektrokol Rohlík vytěsní 90 % současných CNG vozů, které k doručování využívá. Zbylých 10 %  bude doručovat pomocí elektro vozů.

Kolo uveze nákupy do 180 kg, dojezd má až 40 km.

Zoot expanduje do Slovinska, Rumunska a Chorvatska

V těchto zemích chce za letošní rok dosáhnout obratu 85 milionů korun.

Zoot plánuje využít vybudovaný zákaznický servis od e-shopu Different, který je součástí společnosti Company New, kam právě patří i Zoot.

Expanze je rozdělena na tři fáze. První začíná vstupní komunikací o šíři sortimentu. Druhá se bude zaměřovat na komunikaci značky a třetí fáze se zaměří na hlavní konkurenční výhodu, což je síť Výdejen radosti.

Do Rumunska se Zoot snažil expandovat už v roce 2015, to se ale nepovedlo a po třech letech se stáhnul. Z této nepovedené expanze zůstala Zootu zákaznická databáze, sociální sítě a relativně dobrá známost značky v Bukurešti.

Seznam spouští Seznam Premium

Seznam Premium bude umožňovat sledování veškerého video obsahu na portálech Seznam bez reklam. Cena za tuto službu bude 339 korun za rok (29 Kč za měsíc).

Okopíruje Facebook aplikaci Clubhouse?

ilustrační snímek

The New York Times přišly s informací, že Facebook vyvíjí audio chatovací aplikaci, která je podobná Clubhousu. Tato strategie Facebooku není nic nového. Mohli jsme se s ní setkat už v rámci IG stories nebo u IG Reels. Nikoho by tak nepřekvapilo, pokud bychom zanedlouho viděli “clubhouse” i přímo ve Facebooku.



  • #marketingnews

Snaží se Facebook okopírovat Clubhouse? Zoot znovu expanduje do zahraničí a Rohlík plánuje doručování pomocí elektrokol

4 min read

Globus plánuje vybudovat síť výdejních míst Globus bude stavět u každé ze svých 15 poboček výdejnu. Důvodem k tomuto kroku je posílení pozice v e-commerce. Bude určitě zajímavé sledovat, jaký vliv bude tato novinka na e-commerce Globusu mít, protože současné pobočky jsou stavěny vždy na okrajích měst. Tím pádem jediná výhoda výdejny bude potenciální ušetření […]

Novinky | advertia digital | Martin Chovanec

Martin Chovanec

Novinky | advertia digital | Snaží se Facebook okopírovat Clubhouse? Zoot znovu expanduje do zahraničí a Rohlík plánuje doručování pomocí elektrokol image

Jak dostat kampaň za víkend všude a zadarmo aneb "Dezinformace v očkování" od Anny Šulc a Jakuba Gulaba

3 min read

Anna Šulc a Jakub Gulab na sebe strhli opravdu nevídanou lavinu publicity. Za podobnou mediální bouři by se nemusel stydět ani legendární Kazma Kazmitch. To, co stojí marketingová oddělení společností horentní sumy, zvládli během jednoho víkendu s téměř nulovými náklady. A dost možná splnili víc, než měli původně v plánu. Začalo to jako nevinná snaha o pomoc […]

Novinky | advertia digital | Veronika Vénosová

Veronika Vénosová

Novinky | advertia digital | Snaží se Facebook okopírovat Clubhouse? Zoot znovu expanduje do zahraničí a Rohlík plánuje doručování pomocí elektrokol image

Co je Clubhouse a jak funguje? Aneb první večer strávený v "růmkách".

5 min read

V posledních dnech Česko začalo objevovat Clubhouse. Jedná se o novou a nutno dodat, že poměrně mysteriozní sociální síť přístupnou ”zatím’’ jen pro vyvolené, kteří obdrží pozvánku. Pro ty, co na ni teprve čekají, jsem sepsal krátký brief toho, co vás na Clubhouse čeká a jaké máte mít od této sociální sítě očekávání. Pojďme si nejprve […]

Novinky | advertia digital | Honza Borýsek

Honza Borýsek

Novinky | advertia digital | Snaží se Facebook okopírovat Clubhouse? Zoot znovu expanduje do zahraničí a Rohlík plánuje doručování pomocí elektrokol image

Nepropásněte něco. Přihlásit k odběru

Poptat agenturu

Jste připraveni využít svůj plný digitální potenciál? Skvělé, pojďme na to.