Srovnávač produktů Heureka plánuje vytvořit marketplace pro 9 zemí, o doručení zboží by se měla starat Heureka. Google chce zavést 3D modely ve vyhledávání, jako první pro auta značek Volvo a Porsche.
Mattoni nabízí své produkty na vlastním e-shopu
Společnost Mattoni 1873, která má ve svém portfoliu 31 značek (jsou jimi například Aquila, Dobrá Voda, Granini, Pepsi a další), spustila svůj vlastní e-shop. Momentálně e-shop doručuje do 21 měst.

Co se týče cen nápojů, tak si jsou velmi podobné v porovnání s Rohlíkem i Košíkem. Bude tedy určitě zajímavé sledovat, kolik lidí zde bude nakupovat vzhledem k tomu, že je na e-shopu možné koupit pouze nápoje a chipsy.
Google plánuje zavést 3D modely ve vyhledávání
Společnost Google v reakci na koronavirovou pandemii plánuje zobrazovat 3D modely produktů ve vyhledávání. Jako první se tak má stát u modelů aut značek Volvo a Porsche. Uživatel zadá do vyhledávače model auta a poté bude mít možnost si ho prohlédnout ve 3D. Auto si taky budete moci zobrazit v reálném prostředí pomocí AR.

Heureka plánuje vytvořit online tržiště pro 9 zemí. Stane se z Heureky Amazon pro střední a východní Evropu?
Produktový srovnávač Heureka plánuje propojit své srovnávače z dalších zemí (Slovensko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Srbsko, Rumunsko a Bulharsko) a vytvořit tak jednotné online tržiště pro všechny tyto země. Mělo by tak dojít k propojení všech katalogů a zákazník si tak bude moci jednoduše objednat produkt z Chorvatska nebo třeba z Maďarska. Chorvatští zákazníci by si zase mohli objednat zboží z Česka. O doručení objednávky by se následně měla postarat Heureka.

Bageterie Boulevard má novou bagetu s názvem Hladový umělec
Jak pružně reagovat na aktuální dění ukazuje Bageterie Boulevard, která reaguje na výrok prezidenta: „umělci vytvořili svá nejkrásnější díla tehdy, když byli hladoví“. Proto přichází s bagetou s máslem a maasdamerem za 59 Kč. Z každé této prodané bagety jde následně 10 Kč na podporu divadel.

Google nově umožňuje inzerovat v Google Nákupech zdarma
Po pozitivních zkušenostech v USA rozšiřuje Google možnost inzerovat v Google Nákupech zdarma pro všechny retailery z Evropy, Středního východu a Afriky.