Menu

Pietro Filipi přichází s novou cenovou strategií a čtenáři Aktuálně.cz vybrali nejlepší reklamy desetiletí

3 min ke čtení

Dnešní news budou o Pietro Filipi a jejich nové cenové strategii. Podíváme se taky na nejlepší českou reklamu za posledních 10 let a na to, s jakými změnami přichází COOP.

Pietro Filipi přichází s novou cenovou strategií


Česká značka Pietro Filipi začala nabízet u vybraných produktů 3 druhy cen. Zákazník si bude vybírat cenu na základě toho, jak se zrovna cítí. Na výběr bude mít ze tří cenových hladin. První hladina (sleva 50 % z původní ceny) je pro zákazníky, kteří se cítí nejistě a neví, co bude. Druhá hladina s 20% slevou z původní ceny je určena pro zákazníky, kteří se cítí skvěle. Třetí hladina bude o 10 % dražší oproti původní ceně a je určena těm zákazníkům, kteří si cení produktů a servisu a chtějí Pietro Filipi podpořit. Výběr z cenové hladiny bude dostupný na e-shopu i na prodejnách. Určitě bude zajímavé sledovat, jak s touto strategií bude značka úspěšná.

foto: pietro-filipi.com

COOP začíná prodávat online

Rešice 134
foto: jednotatmk.cz

COOP umožní svým zákazníkům objednat si zboží online a následně si ho na jedné z 500 maloobchodních prodejen vyzvednout. Zákazníci si tak budou moci vybírat z mnohem většího sortimentu oproti malým prodejnám na venkově. V první vlně budou obchody především z jižní a východní Moravy, středních, jižních a západních Čech a z Vysočiny. Následně budou prodejny přibývat i v dalších regionech. Cílem je pro COOP dosáhnout celorepublikového pokrytí. Celkem má COOP 2 500 prodejen.

Čtenáři aktuálně.cz vybrali nejlepší reklamu za uplynulých deset let

Hlasování o nejlepší reklamu probíhalo 2 týdny. Nominovaných reklam bylo celkem 10, mezi nominacemi byly reklama na Kofolu k oslavám 50.výročí jejího vzniku, reklama na Budvar nebo například reklama na T – Mobile, která se stala zároveň vítězem.

 | Martin Chovanec
Martin Chovanec
  • #marketingnews

Instagram’s Teenage Temper Tantrum

3 min read

  Over the past several weeks, Instagram’s latest changes have wreaked havoc on users and advertisers. With the chatter and debate intensifying, I sat down to take a look at the historical context, examine how we got here and contemplate its future. The birth of Instagram  Instagram was launched in 2010 as a simple way […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

advertia digital named Top 2022 B2B Company by Clutch

1 min read

Today, we’re thrilled to announce that we’ve been recognized as a Clutch Leader in 2022. According to the ratings and reviews platform, we’re among the top B2B companies in the Czech Republic this year! #1 Top Advertising Agencies in the Czech Republic #1 Top Branding Agencies in the Czech Republic #1 Top Digital Agencies in […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Leoš Mareš novým Jonem Snowem [Marketing News 11.4.2022]

5 min read

Po menší pauze se Marketing News vrací v plné síle! Dnes se společně podíváme na novou HBO kampaň s Leošem Marešem, nový nealko drink balený do papíru, a nebo také na novou funkci YouTube, kterou pro nás nejspíše chystá.  Tak pojďme na to! Na video se můžete podívat TADY. Česko vítězem na EXPO 2020 v […]

 | Nela Březinová

Nela Březinová

Kontakt

Už jen pár kliků a můžeme se spojit.

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

Ozvěte se nám
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace