Menu

Facebook kopíruje Clubhouse, Zoot znovu expanduje a Rohlík plánuje doručování elektrokoly

4 min ke čtení

Globus plánuje vybudovat síť výdejních míst

Globus bude stavět u každé ze svých 15 poboček výdejnu. Důvodem k tomuto kroku je posílení pozice v e-commerce. Bude určitě zajímavé sledovat, jaký vliv bude tato novinka na e-commerce Globusu mít, protože současné pobočky jsou stavěny vždy na okrajích měst. Tím pádem jediná výhoda výdejny bude potenciální ušetření času za nákup. Stále si ale zákazník bude muset pro nákup přijet na okraj daného města.

ilustrační snímek

Rohlík plánuje doručovat v centrech měst pomocí elektrokol

Rohlík má v plánu doručování pomocí elektrokol. Po úspěšném testování, které proběhlo v Praze, bude takto doručovat právě v Praze, Brně, Budapešti a ve Vídni. Tato změna je součástí cíle Rohlíku, jehož plánem je docílení bezemisní městské logistiky do roku 2025.

Pomocí elektrokol Rohlík vytěsní 90 % současných CNG vozů, které k doručování využívá. Zbylých 10 %  bude doručovat pomocí elektro vozů.

Kolo uveze nákupy do 180 kg, dojezd má až 40 km.

Zoot expanduje do Slovinska, Rumunska a Chorvatska

V těchto zemích chce za letošní rok dosáhnout obratu 85 milionů korun.

Zoot plánuje využít vybudovaný zákaznický servis od e-shopu Different, který je součástí společnosti Company New, kam právě patří i Zoot.

Expanze je rozdělena na tři fáze. První začíná vstupní komunikací o šíři sortimentu. Druhá se bude zaměřovat na komunikaci značky a třetí fáze se zaměří na hlavní konkurenční výhodu, což je síť Výdejen radosti.

Do Rumunska se Zoot snažil expandovat už v roce 2015, to se ale nepovedlo a po třech letech se stáhnul. Z této nepovedené expanze zůstala Zootu zákaznická databáze, sociální sítě a relativně dobrá známost značky v Bukurešti.

Seznam spouští Seznam Premium

Seznam Premium bude umožňovat sledování veškerého video obsahu na portálech Seznam bez reklam. Cena za tuto službu bude 339 korun za rok (29 Kč za měsíc).

Okopíruje Facebook aplikaci Clubhouse?

ilustrační snímek

The New York Times přišly s informací, že Facebook vyvíjí audio chatovací aplikaci, která je podobná Clubhousu. Tato strategie Facebooku není nic nového. Mohli jsme se s ní setkat už v rámci IG stories nebo u IG Reels. Nikoho by tak nepřekvapilo, pokud bychom zanedlouho viděli “clubhouse” i přímo ve Facebooku.



 | Martin Chovanec
Martin Chovanec
  • #marketingnews

Instagram’s Teenage Temper Tantrum

3 min read

  Over the past several weeks, Instagram’s latest changes have wreaked havoc on users and advertisers. With the chatter and debate intensifying, I sat down to take a look at the historical context, examine how we got here and contemplate its future. The birth of Instagram  Instagram was launched in 2010 as a simple way […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

advertia digital named Top 2022 B2B Company by Clutch

1 min read

Today, we’re thrilled to announce that we’ve been recognized as a Clutch Leader in 2022. According to the ratings and reviews platform, we’re among the top B2B companies in the Czech Republic this year! #1 Top Advertising Agencies in the Czech Republic #1 Top Branding Agencies in the Czech Republic #1 Top Digital Agencies in […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Leoš Mareš novým Jonem Snowem [Marketing News 11.4.2022]

5 min read

Po menší pauze se Marketing News vrací v plné síle! Dnes se společně podíváme na novou HBO kampaň s Leošem Marešem, nový nealko drink balený do papíru, a nebo také na novou funkci YouTube, kterou pro nás nejspíše chystá.  Tak pojďme na to! Na video se můžete podívat TADY. Česko vítězem na EXPO 2020 v […]

 | Nela Březinová

Nela Březinová

Kontakt

Už jen pár kliků a můžeme se spojit.

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

Ozvěte se nám
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace