Menu

Do Black Friday se zapojí více než 60 % obchodů a přichází konkurence pro DámeJídlo a Bolt?

3 min ke čtení

Služba OneMenu se rozšiřuje o možnost rozvozu a bude si účtovat marži pouze kolem 3,79 %. V Česku probíhá Black Friday a aktuální sleva u produktů, které jsou nabízeny v rámci této akce je od 25 % do 40 %.

Startup Storyous ve spolupráci s Liftagem a Pohlreichem přichází s OneMenu

Služba OneMenu fungovala již při jarní vlně, kdy bylo možné online objednání z výdejního okénka. Nyní se toto objednávání rozšiřuje o možnost rozvozu. OneMenu si účtuje marži pouze kolem 3,79 %. Za rozvoz zákazník zaplatí částku, kterou si určí restaurace.

Foto: onemenu.cz

Rozvoz je možné nabízet ve spolupráci s Liftagem. Další možností je nabízet vlastní rozvoz. OneMenu také nabízí pro restauratéry půjčení si vozu od carsharingu Anytime, kde je k dispozici speciální tarif.

Do letošního Black Friday se zapojí více než 60 % obchodů

Black Friday, který pochází z USA a probíhá vždy další den po Dni díkůvzdání, bude letos v pátek 27. listopadu. V ČR už je Black Friday v plném proudu. Předpokládá se, že průměrná sleva bude letos nižší než v minulosti. Aktuálně se pohybuje průměrná sleva od 25 do 40 %.

Loni se do této akce zapojilo více než 58 % největších prodejců. Letos se očekává, že to bude až 66 % prodejců. Jako tradičně se bude ve slevě nejvíce nabízet elektronika a oblečení. 

McDonald’s bude příští rok prodávat rostlinné burgery

Ve spolupráci se společností Beyond Meat, která už spolupracuje s KFC, plánuje McDonald’s otestovat na vybraných trzích rostlinnou řadu McPlant. V Česku se s rostlinnou stravou, která chutná jako maso, můžeme setkat například u Burrito Loco a u Nestlé.

ilustrační snímek

Zalando se dále zaměřuje na své online tržiště

Pod názvem Connected Retail provozuje Zalando online tržiště v osmi zemích včetně Německa a Polska. Celkem se jedná o 1 800 kamenných obchodů. V příštím roce by se mělo přidat dalších 5 zemí. Na Connected Retail proběhne denně kolem 41 000 objednávek.

 | Martin Chovanec
Martin Chovanec
  • #marketingnews

Instagram’s Teenage Temper Tantrum

3 min read

  Over the past several weeks, Instagram’s latest changes have wreaked havoc on users and advertisers. With the chatter and debate intensifying, I sat down to take a look at the historical context, examine how we got here and contemplate its future. The birth of Instagram  Instagram was launched in 2010 as a simple way […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

advertia digital named Top 2022 B2B Company by Clutch

1 min read

Today, we’re thrilled to announce that we’ve been recognized as a Clutch Leader in 2022. According to the ratings and reviews platform, we’re among the top B2B companies in the Czech Republic this year! #1 Top Advertising Agencies in the Czech Republic #1 Top Branding Agencies in the Czech Republic #1 Top Digital Agencies in […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Leoš Mareš novým Jonem Snowem [Marketing News 11.4.2022]

5 min read

Po menší pauze se Marketing News vrací v plné síle! Dnes se společně podíváme na novou HBO kampaň s Leošem Marešem, nový nealko drink balený do papíru, a nebo také na novou funkci YouTube, kterou pro nás nejspíše chystá.  Tak pojďme na to! Na video se můžete podívat TADY. Česko vítězem na EXPO 2020 v […]

 | Nela Březinová

Nela Březinová

Kontakt

Už jen pár kliků a můžeme se spojit.

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

Ozvěte se nám
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace