Menu

Zoot začíná prodávat své oblečení na Alze a Česká pošta se připravuje na vánoční špičku

4 min read

Zoot se stává výhradním prodejcem módy na Alze. Česká pošta otevírá dalších 1 500 Balíkoven ve spolupráci se Sazkou a P&G přichází se znovu plnitelnými lahvemi z hliníku.

P&G představuje znovu plnitelné lahve z hliníku

Společnost P&G přichází s novinkou, která se bude týkat značek vlasové kosmetiky (Head and Shoulders, Pantene a dalších). Jedná se o opakovaně použitelné 100% hliníkové lahve. Ty půjde doplňovat pomocí sáčku s náplní. Sáček obsahuje až o 60 % méně plastu v porovnání s klasickými lahvemi na šampon.

Znovu plnitelné hliníkové lahve a sáček s náplní; zdroj: P&G

Zoot začíná prodávat své zboží přes Alzu

Český prodejce módy Zoot začne přes Alzu prodávat značky jako jsou například Vero Moda, Jack & Jones a také svoji privátní značku. Celkem se tak bude jednat o 30 000 položek. Zoot bude z počátku výhradním prodejcem módy na Alze. 

Jak ovlivnila pandemie koronaviru e-shopy?

Vyhledávač módy, Glami, provedl výzkum se zaměřením na to, jak ovlivnil koronavirus fungování e-shopů.

Téměř polovině obchodníků, kteří provozují pouze e-shop, se zatím stále nepodařil vyrovnat propad tržeb vzniklý v první vlně. Na druhou stranu 32 % e-shopů eviduje vyšší tržby právě díky pandemii.

E-shopy neplánují snižovat ceny, spíš by chtěly nabízet slev méně. Zaměřit se na více slev chce pouze 16 % dotazovaných e-shopů.

Cenová strategie e-shopů; zdroj: glami.cz

Česká pošta otevírá 1 500 nových Balíkoven

Pošta se připravuje na vánoční špičku, která bude letos pravděpodobně ještě mnohem silnější díky koronaviru. To je taky jeden z důvodů, proč otevírá dalších 1 500 nových Balíkoven. Tyto balíkovny vznikají ve spolupráci se Sazkou. Budou se tedy nacházet u provozovatelů loterních terminálů.

ilustrační snímek

Počet Balíkoven tak vzroste na 2 000. Například Zásilkovna má momentálně 4 000 výdejen.

Kaufland rozšiřuje možnost nakupování na prodejně pomocí chytrého telefonu

Po úspěšném testování skenování zboží přes telefon se Kaufland rozhodl rozšířit tuto možnost do dalších prodejen. Nyní je možné takto nakoupit v 11 městech a Kaufland plánuje další rozšiřování. Tento druh nakupování je také možný v síti Globus, Tescu a Makru.

zdroj: kaufland.cz

 | Martin Chovanec
Martin Chovanec
  • #marketingnews

Konec cookies a omezení telekomunikačního marketingu

5 min read

Zajímá vás, co nového se událo ve světě marketingu? Čtěte dál! Konec cookies, jak je znáte Markeťáci pozor!  Od ledna přichází změny ve způsobu zpracovávání dat na internetu. Doposud platil systém „opt-out“, kdy je uživatel o cookies pouze informován, nyní však ke sběru dat bude třeba písemného souhlasu, tzn. „opt-in“. Změna se týká i pixel […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Škoda doručuje zásilky až do kufru auta a IKEA má vlastní reality show

8 min read

V dnešních marketing news nahlédneme pod pokličku marketingovým novinkám z celého světa. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to! Novinka od Facebooku – Horizon Workrooms Nudným videokonferencím odzvonilo!  Facebook představil virtuální prostor pro pracovní schůzky, ve kterém se budete moci scházet s kolegy v jedné místnosti prostřednictvím avatarů. Ti dokážou gestikulovat, navazovat oční kontakt […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Jste připraveni na NFT tsunami?

5 min read

Začíná se to rozjíždět, přátelé! Společnost Binance nedávno představila Binance NFT – tržiště pro NFT a digitální sběratelství. V rámci této iniciativy také spustila program s názvem “100 creators”, jež vyzdvihuje talenty z celého světa.  Ještě ten samý den však Michael Winkelmann, americký digitální umělec známý pod přezdívkou Beeple, představil platformu WENEW s cílem stát […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Is your brand, project or campaign looking for fresh ideas with flawless execution?

Let's powwow!

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

REQUEST A CONSULTATION
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace