Menu

Zoot začíná prodávat své oblečení na Alze a Česká pošta se připravuje na vánoční špičku

4 min read

Zoot se stává výhradním prodejcem módy na Alze. Česká pošta otevírá dalších 1 500 Balíkoven ve spolupráci se Sazkou a P&G přichází se znovu plnitelnými lahvemi z hliníku.

P&G představuje znovu plnitelné lahve z hliníku

Společnost P&G přichází s novinkou, která se bude týkat značek vlasové kosmetiky (Head and Shoulders, Pantene a dalších). Jedná se o opakovaně použitelné 100% hliníkové lahve. Ty půjde doplňovat pomocí sáčku s náplní. Sáček obsahuje až o 60 % méně plastu v porovnání s klasickými lahvemi na šampon.

Znovu plnitelné hliníkové lahve a sáček s náplní; zdroj: P&G

Zoot začíná prodávat své zboží přes Alzu

Český prodejce módy Zoot začne přes Alzu prodávat značky jako jsou například Vero Moda, Jack & Jones a také svoji privátní značku. Celkem se tak bude jednat o 30 000 položek. Zoot bude z počátku výhradním prodejcem módy na Alze. 

Jak ovlivnila pandemie koronaviru e-shopy?

Vyhledávač módy, Glami, provedl výzkum se zaměřením na to, jak ovlivnil koronavirus fungování e-shopů.

Téměř polovině obchodníků, kteří provozují pouze e-shop, se zatím stále nepodařil vyrovnat propad tržeb vzniklý v první vlně. Na druhou stranu 32 % e-shopů eviduje vyšší tržby právě díky pandemii.

E-shopy neplánují snižovat ceny, spíš by chtěly nabízet slev méně. Zaměřit se na více slev chce pouze 16 % dotazovaných e-shopů.

Cenová strategie e-shopů; zdroj: glami.cz

Česká pošta otevírá 1 500 nových Balíkoven

Pošta se připravuje na vánoční špičku, která bude letos pravděpodobně ještě mnohem silnější díky koronaviru. To je taky jeden z důvodů, proč otevírá dalších 1 500 nových Balíkoven. Tyto balíkovny vznikají ve spolupráci se Sazkou. Budou se tedy nacházet u provozovatelů loterních terminálů.

ilustrační snímek

Počet Balíkoven tak vzroste na 2 000. Například Zásilkovna má momentálně 4 000 výdejen.

Kaufland rozšiřuje možnost nakupování na prodejně pomocí chytrého telefonu

Po úspěšném testování skenování zboží přes telefon se Kaufland rozhodl rozšířit tuto možnost do dalších prodejen. Nyní je možné takto nakoupit v 11 městech a Kaufland plánuje další rozšiřování. Tento druh nakupování je také možný v síti Globus, Tescu a Makru.

zdroj: kaufland.cz

 | Ghost
Ghost
  • #marketingnews

Tvorba vizuální identity: Jak vytvořit nezapomenutelnou značku

5 min read

Digitální agentura advertia digital nabízí komplexní řešení pro váš online marketing. Spolehlivý tým odborníků, individuální přístup a neustálá optimalizace vás přesvědčí, že jsme správná volba pro růst vašeho podnikání.

 | Daniel Votruba

Daniel Votruba

Digitální Agentura: Průvodce Pro Úspěšný Online Marketing

5 min read

Digitální agentura advertia digital nabízí komplexní řešení pro váš online marketing. Spolehlivý tým odborníků, individuální přístup a neustálá optimalizace vás přesvědčí, že jsme správná volba pro růst vašeho podnikání.

 | Daniel Votruba

Daniel Votruba

Instagram’s Teenage Temper Tantrum

3 min read

  Over the past several weeks, Instagram’s latest changes have wreaked havoc on users and advertisers. With the chatter and debate intensifying, I sat down to take a look at the historical context, examine how we got here and contemplate its future. The birth of Instagram  Instagram was launched in 2010 as a simple way […]

 | Dávid Stirber

Dávid Stirber

Is your brand, project or campaign looking for fresh ideas with flawless execution?

Let's powwow!

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

REQUEST A CONSULTATION
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace