Menu

Pietro Filipi přichází s novou cenovou strategií a čtenáři Aktuálně.cz vybrali nejlepší reklamy desetiletí

3 min read

Dnešní news budou o Pietro Filipi a jejich nové cenové strategii. Podíváme se taky na nejlepší českou reklamu za posledních 10 let a na to, s jakými změnami přichází COOP.

Pietro Filipi přichází s novou cenovou strategií


Česká značka Pietro Filipi začala nabízet u vybraných produktů 3 druhy cen. Zákazník si bude vybírat cenu na základě toho, jak se zrovna cítí. Na výběr bude mít ze tří cenových hladin. První hladina (sleva 50 % z původní ceny) je pro zákazníky, kteří se cítí nejistě a neví, co bude. Druhá hladina s 20% slevou z původní ceny je určena pro zákazníky, kteří se cítí skvěle. Třetí hladina bude o 10 % dražší oproti původní ceně a je určena těm zákazníkům, kteří si cení produktů a servisu a chtějí Pietro Filipi podpořit. Výběr z cenové hladiny bude dostupný na e-shopu i na prodejnách. Určitě bude zajímavé sledovat, jak s touto strategií bude značka úspěšná.

foto: pietro-filipi.com

COOP začíná prodávat online

Rešice 134
foto: jednotatmk.cz

COOP umožní svým zákazníkům objednat si zboží online a následně si ho na jedné z 500 maloobchodních prodejen vyzvednout. Zákazníci si tak budou moci vybírat z mnohem většího sortimentu oproti malým prodejnám na venkově. V první vlně budou obchody především z jižní a východní Moravy, středních, jižních a západních Čech a z Vysočiny. Následně budou prodejny přibývat i v dalších regionech. Cílem je pro COOP dosáhnout celorepublikového pokrytí. Celkem má COOP 2 500 prodejen.

Čtenáři aktuálně.cz vybrali nejlepší reklamu za uplynulých deset let

Hlasování o nejlepší reklamu probíhalo 2 týdny. Nominovaných reklam bylo celkem 10, mezi nominacemi byly reklama na Kofolu k oslavám 50.výročí jejího vzniku, reklama na Budvar nebo například reklama na T – Mobile, která se stala zároveň vítězem.

 | Martin Chovanec
Martin Chovanec
  • #marketingnews

Konec cookies a omezení telekomunikačního marketingu

5 min read

Zajímá vás, co nového se událo ve světě marketingu? Čtěte dál! Konec cookies, jak je znáte Markeťáci pozor!  Od ledna přichází změny ve způsobu zpracovávání dat na internetu. Doposud platil systém „opt-out“, kdy je uživatel o cookies pouze informován, nyní však ke sběru dat bude třeba písemného souhlasu, tzn. „opt-in“. Změna se týká i pixel […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Škoda doručuje zásilky až do kufru auta a IKEA má vlastní reality show

8 min read

V dnešních marketing news nahlédneme pod pokličku marketingovým novinkám z celého světa. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to! Novinka od Facebooku – Horizon Workrooms Nudným videokonferencím odzvonilo!  Facebook představil virtuální prostor pro pracovní schůzky, ve kterém se budete moci scházet s kolegy v jedné místnosti prostřednictvím avatarů. Ti dokážou gestikulovat, navazovat oční kontakt […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Jste připraveni na NFT tsunami?

5 min read

Začíná se to rozjíždět, přátelé! Společnost Binance nedávno představila Binance NFT – tržiště pro NFT a digitální sběratelství. V rámci této iniciativy také spustila program s názvem “100 creators”, jež vyzdvihuje talenty z celého světa.  Ještě ten samý den však Michael Winkelmann, americký digitální umělec známý pod přezdívkou Beeple, představil platformu WENEW s cílem stát […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Is your brand, project or campaign looking for fresh ideas with flawless execution?

Let's powwow!

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

REQUEST A CONSULTATION
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace