Dnešní news budou o Pietro Filipi a jejich nové cenové strategii. Podíváme se taky na nejlepší českou reklamu za posledních 10 let a na to, s jakými změnami přichází COOP.
Pietro Filipi přichází s novou cenovou strategií
Česká značka Pietro Filipi začala nabízet u vybraných produktů 3 druhy cen. Zákazník si bude vybírat cenu na základě toho, jak se zrovna cítí. Na výběr bude mít ze tří cenových hladin. První hladina (sleva 50 % z původní ceny) je pro zákazníky, kteří se cítí nejistě a neví, co bude. Druhá hladina s 20% slevou z původní ceny je určena pro zákazníky, kteří se cítí skvěle. Třetí hladina bude o 10 % dražší oproti původní ceně a je určena těm zákazníkům, kteří si cení produktů a servisu a chtějí Pietro Filipi podpořit. Výběr z cenové hladiny bude dostupný na e-shopu i na prodejnách. Určitě bude zajímavé sledovat, jak s touto strategií bude značka úspěšná.
COOP začíná prodávat online

COOP umožní svým zákazníkům objednat si zboží online a následně si ho na jedné z 500 maloobchodních prodejen vyzvednout. Zákazníci si tak budou moci vybírat z mnohem většího sortimentu oproti malým prodejnám na venkově. V první vlně budou obchody především z jižní a východní Moravy, středních, jižních a západních Čech a z Vysočiny. Následně budou prodejny přibývat i v dalších regionech. Cílem je pro COOP dosáhnout celorepublikového pokrytí. Celkem má COOP 2 500 prodejen.
Čtenáři aktuálně.cz vybrali nejlepší reklamu za uplynulých deset let
Hlasování o nejlepší reklamu probíhalo 2 týdny. Nominovaných reklam bylo celkem 10, mezi nominacemi byly reklama na Kofolu k oslavám 50.výročí jejího vzniku, reklama na Budvar nebo například reklama na T – Mobile, která se stala zároveň vítězem.