Menu

Stříbro v soutěži Young Lions je doma

2 min read

Naši designéři František Starý a Jan Říha získali druhé místo v soutěži mladých marketérů do 30 let – Young Lions, v kategorii Print, jež byla s přihlášenými 15 týmy druhou nejvíce obsazenou kategorií z pěti. Celá soutěž probíhala vzhledem k aktuální situaci online formou.

Soutěžní návrh printové reklamy Jana Říhy a Františka Starého z našeho týmu advertia digital.

Soutěžním zadáním bylo vytvořit inzerát pro nadační fond Dům Ronalda McDonalda, který se věnuje projektu výstavby domů v blízkosti nemocnic pro přechodné a bezplatné bydlení rodin s dětmi, které mají závažné onemocnění a musí být pod dohledem lékařů. Hlavním kritériem bylo zvýšení povědomí o nadaci a výstavbě prvního domu v motolské nemocnici pod heslem „Aby rodiny mohly být spolu“.

„Zadání jsme si rozdělili na několik částí, dali jsme si nějaký čas na projití briefu, sepsali jsme si ho do tří vět a následně vypíchli klíčová slova a slovní spojení. Rozešli jsme se a každý jsme si vymýšleli vlastní koncepty, abychom se navzájem nesváděli z cesty k nápadům. Pak jsme si je představili, seškrtali a doplnili. Vyřazovací metodou jsme vybrali ten nejlepší, který bylo zároveň možné realizovat v soutěžním úseku 26 hodin.

Náš koncept jsme založili na neočekávaném řešení každodenního problému. Jednoduchá otázka mezi matkou a dcerou: „Zavoláme si večer?“ je zodpovězena vizuálem. Hovor proběhne skrze telefony z papírových kelímků. To je možné díky dlouhodobému ubytování rodičů v blízkosti nemocnice. Telefonická hračka a její dětská dekorace přináší atmosféru kvalitně stráveného času s dětmi díky DRMcD.“ Říká František a Jan.

Ve čtyřčlenné porotě zasedli: Executive Creative Director Jacques Masssardo z Publicis Group, Creative Director Nicole Lypinska z Cheil Czech & Slovakia, Creative Director & Partner Martin Charvát z Haze a Executive Creative Director Aleš Polcar z OptimisThjnk. První místo obsadilo duo Martin Kraus a Roman Krmášek z McCann Prague, třetí místo nebylo obsazeno. Honorary mention putuje za dvojicí – Markétou Kolodžejovou z Yo‘ Mama a Jakubem Havlíkem z Publicis Groupe.

 | Veronika Vénosová
Veronika Vénosová

Konec cookies a omezení telekomunikačního marketingu

5 min read

Zajímá vás, co nového se událo ve světě marketingu? Čtěte dál! Konec cookies, jak je znáte Markeťáci pozor!  Od ledna přichází změny ve způsobu zpracovávání dat na internetu. Doposud platil systém „opt-out“, kdy je uživatel o cookies pouze informován, nyní však ke sběru dat bude třeba písemného souhlasu, tzn. „opt-in“. Změna se týká i pixel […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Škoda doručuje zásilky až do kufru auta a IKEA má vlastní reality show

8 min read

V dnešních marketing news nahlédneme pod pokličku marketingovým novinkám z celého světa. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to! Novinka od Facebooku – Horizon Workrooms Nudným videokonferencím odzvonilo!  Facebook představil virtuální prostor pro pracovní schůzky, ve kterém se budete moci scházet s kolegy v jedné místnosti prostřednictvím avatarů. Ti dokážou gestikulovat, navazovat oční kontakt […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Jste připraveni na NFT tsunami?

5 min read

Začíná se to rozjíždět, přátelé! Společnost Binance nedávno představila Binance NFT – tržiště pro NFT a digitální sběratelství. V rámci této iniciativy také spustila program s názvem “100 creators”, jež vyzdvihuje talenty z celého světa.  Ještě ten samý den však Michael Winkelmann, americký digitální umělec známý pod přezdívkou Beeple, představil platformu WENEW s cílem stát […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Is your brand, project or campaign looking for fresh ideas with flawless execution?

Let's powwow!

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

REQUEST A CONSULTATION
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace