Menu

Prodejny COOP bez personálu a zákaz kryptoměn v Číně

5 min read

Pojďte se společně s námi podívat, co se od minulého týdne událo nového ve světě marketingu. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to!

Více automatizovaných reklam od Facebooku

Novinkou od Facebooku je zobrazování reklamy širšímu potenciálnímu publiku, pokud inzerent povolí tzv. „rozšířené cílení“. Uvádí, že umělá inteligence si s cílením poradí lépe, než inzerent. Facebook díky tomu dokáže zjistit, zda by reklamy měly lepší odezvu, kdyby se zobrazovaly mimo rozsah cílení více uživatelům. Reklamy pak zobrazí na základě vlastních odhadů. Rozšíření se však nevztahuje na cílení věku, polohy a pohlaví.

COOP vítězem v kategorii Inovace roku

Na konferenci Retail Summit se stala vítězem v kategorii Inovace roku skupina COOP. Oceněna byla především za přechod kamenného prodejce potravin do online prostředí a zřízení chladících výdejních boxů. Dalšími finalisty byl Rohlík.cz a Kaufland společně s Košíkem.

Tomáš Lipták z pivovaru Bernard Marketérem roku

Dlouhodobá kampaň „Svět se zbláznil, držme se“ Rodinného pivovaru Bernard vysloužila Tomášovi Liptákovi cenu Marketéra roku. Ocenění získal od České marketingové společnosti za nápadité zpracování kampaně reagující na pandemickou situaci.

Problémy s měřením konverzí na Facebooku

Díky novému Apple iOS 14 nemohou zadavetelé reklam spoléhat na statistiky konverzí. Uživatelé s operačním systémem iOS 14 musí totiž udělit explicitní souhlas se sběrem dat pro cílení reklamy a velké procento odmítá toto sledování pro marketingové účely povolit.

Konec kryptoměn v Číně

Čínská centrální banka označila veškeré kryptoměnové transakce za nezákonné. Odůvodňuje to tím, že kryptoměny mají negativní vliv na finanční, sociální a ekonomický řád.

 | Radka Haladyová
Radka Haladyová
  • #marketingnews

Konec cookies a omezení telekomunikačního marketingu

5 min read

Zajímá vás, co nového se událo ve světě marketingu? Čtěte dál! Konec cookies, jak je znáte Markeťáci pozor!  Od ledna přichází změny ve způsobu zpracovávání dat na internetu. Doposud platil systém „opt-out“, kdy je uživatel o cookies pouze informován, nyní však ke sběru dat bude třeba písemného souhlasu, tzn. „opt-in“. Změna se týká i pixel […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Škoda doručuje zásilky až do kufru auta a IKEA má vlastní reality show

8 min read

V dnešních marketing news nahlédneme pod pokličku marketingovým novinkám z celého světa. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to! Novinka od Facebooku – Horizon Workrooms Nudným videokonferencím odzvonilo!  Facebook představil virtuální prostor pro pracovní schůzky, ve kterém se budete moci scházet s kolegy v jedné místnosti prostřednictvím avatarů. Ti dokážou gestikulovat, navazovat oční kontakt […]

 | Radka Haladyová

Radka Haladyová

Jste připraveni na NFT tsunami?

5 min read

Začíná se to rozjíždět, přátelé! Společnost Binance nedávno představila Binance NFT – tržiště pro NFT a digitální sběratelství. V rámci této iniciativy také spustila program s názvem “100 creators”, jež vyzdvihuje talenty z celého světa.  Ještě ten samý den však Michael Winkelmann, americký digitální umělec známý pod přezdívkou Beeple, představil platformu WENEW s cílem stát […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Is your brand, project or campaign looking for fresh ideas with flawless execution?

Let's powwow!

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

REQUEST A CONSULTATION
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace