Menu

Škoda doručuje zásilky až do kufru auta a IKEA má vlastní reality show

8 min read

V dnešních marketing news nahlédneme pod pokličku marketingovým novinkám z celého světa. Tak se pohodlně usaďte a jdeme na to!

Novinka od Facebooku – Horizon Workrooms

Nudným videokonferencím odzvonilo!  Facebook představil virtuální prostor pro pracovní schůzky, ve kterém se budete moci scházet s kolegy v jedné místnosti prostřednictvím avatarů. Ti dokážou gestikulovat, navazovat oční kontakt a procházet se po virtuální místnosti. K této službě je potřeba Oculus Quest 2. A abyste se i ve VR cítili jako doma, můžete si do virtuálního prostředí přenést své pracovní nástroje. Workrooms byly totiž navrženy tak, aby jejich uživatelé primárně používali ruce, a ne ovladače.

Zdroj: Youtube Oculus

Zoot přišel s novou módní značkou Metroopolis

Módní nadšence určitě bude zajímat, co je nového ve světě módy. Zoot představil vlastní módní značku – Metroopolis, jejíž představitelkou se stala herečka Hana Vágnerová. Cílí na ženy, které preferují městský styl se vzájemně snadno kombinovatelnými kousky. Prvních 12 modelů z kolekce již šlo do prodeje. Nejedná se o jejich první privátní značku, avšak tato je unikátní v tom, že na každém kousku oblečení jsou uschované souřadnice, které odkazují na Pražský orloj – typické místo setkávání.

Google omezuje cílení na mladé uživatele

Google dal stopku. Cílení reklam na základě pohlaví, věku a zájmů na osoby mladší 18 let bude teď těžší. Komplikace to bude zejména pro firmy prodávající elektroniku a gamingové společnosti. Omezení však může zkomplikovat surfování na internetu i uživatelům starší 18 let, pokud je algoritmus vyhodnotí jako mladší. V tom případě budou muset svůj věk prokázat doložením dokladů. To může zapříčinit vyšší cenu za zásah, nebo nižší míru proklikovosti reklam.

IKEA představila kampaň v podobě reality show

Španělská IKEA nechtěla oslavit čtvrtstoletí jen tak. Představila kampan v podobě reality show z doby, kdy řetězec v zemi ještě nebyl. Šestice mladých španělů se v osmi dílech potýkala s nástrahami dob minulé pod dohledem kamer. Cílem bylo s vtipem ukázat, jak produkty demokratizovaly design a ukázat dobu před a po vstupu IKEA na trh.

Zdroj: Youtube IKEA

Twitter přišel s předplatným prémiového obsahu

Twitter bude čím dál více propagovat platformu Patreon, díky které si tvůrci mohou zpeněžit svou tvorbu.  Funkce nazvaná “super followers”, která byla představena v únoru, konečně zahajuje svůj provoz. Podmínkou je však mít alespoň 10 tisíc followers, být plnoletý a mít zveřejněno alespoň 25 tweetů. Z každého výdělku půjde však provize Twitteru.

Škoda se Zásilkovnou, Dodem a Alzou budou nově doručovat do kufru auta

Silná trojka v logistice a e-commerce se spojila a nově bude objednávky doručovat do kufrů zaparkovaných aut. Služba bude dostupná pro většinu modelů Škoda. Podmínkou bude aktivovaný balíček Škoda care connect s aktivovanou službou “vzdálené odemykání a zamykání”. Doručování bude možné pouze na veřejně přístupných místech se signálem.

Swipe-up na Instagramu nahradila nálepka s odkazem

Odkazy na Instagramu je od teď možné přidat přes nálepku “link”. Funkce je dostupná opět pro uživatele nad 10 tisíc followers, do budoucna by se to však mohlo změnit.

Penny a Billa s vlastním e-shopem?

I řetězce s potravinami chtějí být o krok napřed. Penny Market a Billa ve stejnou chvíli oznámily, že plánují spustit vlastní e-shop s potravinami. Penny Market v nejbližších týdnech, na eshop Billy si počkáme až do roku 2022. Penny zahajuje pilotní provoz během října v Plzni. Podle zájmu se pak rozhodne, jak rychle obklopí i další města.

Hřiště na Madeiře pro Christiana Ronalda? Pro Nike žádný problém.

Pro slavného španělského rodáka si Nike připravilo opravdu unikátní dárek. Nejen, že je po něm pojmenováno letiště, ale navíc také byl obdarován vlastním fotbalovým hřištěm. Svou velikostí se ale hodí spíš pro děti. Nike si dalo záležet opravdu s každým detailem. Na tyčích branek si můžete všimnout namalovaných výjevů od portugalského umělce AkaCorleone.

A aby toho nebylo málo, přišli také s novým pamětním modelem kopaček nazvaných CR110. Připomínají Ronaldův světový rekord 110 gólů v mezinárodních utkáních. K dispozici bude jen 110 párů pro vybrané fotbalové naděje po celém světě.

Facebook přišel s chytrými Ray-Ban brýlemi

Klasické brýle jsou už pro Facebook passé. Facebook přišel s novinkou stylových Ray-Ban brýlí. Nejsou jen tak ledajaké a disponují řadou užitečných funkcí. Můžete díky nim vzít hovor nebo nahrávat a sdílet video, aniž byste museli mít telefon v ruce. Hlavní výhodu Mark Zuckerberg vidí v tom, že skrze brýle můžete pořizovat fotografie a videa, vyřizovat telefony nebo poslouchat podcasty díky reproduktorům. To vše v přepočtu asi za 6000 Kč. 

 | Radka Haladyová
Radka Haladyová
  • #marketingnews

Instagram’s Teenage Temper Tantrum

3 min read

  Over the past several weeks, Instagram’s latest changes have wreaked havoc on users and advertisers. With the chatter and debate intensifying, I sat down to take a look at the historical context, examine how we got here and contemplate its future. The birth of Instagram  Instagram was launched in 2010 as a simple way […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

advertia digital named Top 2022 B2B Company by Clutch

1 min read

Today, we’re thrilled to announce that we’ve been recognized as a Clutch Leader in 2022. According to the ratings and reviews platform, we’re among the top B2B companies in the Czech Republic this year! #1 Top Advertising Agencies in the Czech Republic #1 Top Branding Agencies in the Czech Republic #1 Top Digital Agencies in […]

 | Westley Overcash

Westley Overcash

Leoš Mareš novým Jonem Snowem [Marketing News 11.4.2022]

5 min read

Po menší pauze se Marketing News vrací v plné síle! Dnes se společně podíváme na novou HBO kampaň s Leošem Marešem, nový nealko drink balený do papíru, a nebo také na novou funkci YouTube, kterou pro nás nejspíše chystá.  Tak pojďme na to! Na video se můžete podívat TADY. Česko vítězem na EXPO 2020 v […]

 | Nela Březinová

Nela Březinová

Is your brand, project or campaign looking for fresh ideas with flawless execution?

Let's powwow!

+420 722 658 771 daniel.votruba@advertia.cz

REQUEST A CONSULTATION
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace
advertia digital | Ilustrace